środa, 4 kwietnia 2012

Wypadałoby coś napisać...

Temat na dziś to "Skins". To angielski serial który miał premierę chyba w 2007 ale fazą na ten serial zaraził, a właściwie zaraziła nie kto inny lecz moja przyjaciółka. Jestem jej strasznie wdzięczna bo po prostu ten serial jest hmm.. genialny (według mnie). Oto bohaterowie tego serialu...
Od lewej Chris, następnie Anwar, Tony, Sid (Sidney), Maxxie, Michalle (lub Suty, nazywana tak przej jej chłopaka  Tony'ego), Sketch, Jal i ostatnia to Cassie (ją i Sid'a lubię najbardziej). To sezon 1 i 2.







Obrazek niżej .Te postacie to już sezon 3 (jestem na razie w 2)  ale ta z przodu z błyszczykiem to Effy, siostra Tony'ego.




No a już niżej to ja nie wiem też chyba.

3 komentarze:

  1. Mam pytanie , o czym opowiada ten serial ?
    Zapraszam do mnie http://uciekasz.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń